Vernieuwen gaat om vertrouwen, vertrouwen gaat om mensen

Binnen Creatinc. werken we samen met mensen die bewezen het verschil hebben gemaakt. Creatieve experts en ondernemers met focus op resultaat. Naast ons kernteam werken we ook met onze vrienden van vernieuwing. Een breed netwerk van professionals die aanvullen, versterken en betrokken zijn.

Rachelle van der Linden

Creatinc. is bedacht en opgezet door Rachelle. Na een carrière waarin het creëren van vernieuwingen centraal stond bij o.a. Rabobank, VODW en Essent heeft zij ruim vijftien jaar geleden Creatinc. opgezet. Het doorbreken van conventies en persoonlijke verwonderingen zijn haar drijfveren om te vernieuwen. Rachelle heeft meerdere nevenfuncties (o.a. RVC Jaarbeurs Utrecht en RVC Albron) en is veelgevraagd spreker op congressen en seminars. In 2018 en 2019 stond ze in de top tien van meest invloedrijke zakenvrouwen van Nederland.

Michel van Westen

Michel is bij Creatinc. toegetreden met een aansprekende achtergrond in de financiële sector en de Fintech-industrie bij onder andere Buckaroo en Enigma Consulting. Het plezier in het concreet laten groeien van ondernemingen door vernieuwing vanaf de kern door te voeren en hier slim naar te kijken en te handelen is wat hem bij Creatinc. heeft gebracht. Michel is strategisch en commercieel sterk ontwikkeld, hij heeft een goede organisatiesensitiviteit en fungeert op een natuurlijke wijze als coach. Hij heeft meerdere nevenfuncties (o.a. bestuurslid bij een museum) en is geregeld dagvoorzitter.

Daniƫlle Robben

Het transformeren van bedrijven en instellingen naar de digitale wereld geeft Daniëlle energie. Ze ontwikkelt (digitale) strategieën, stelt heldere proposities op en begeleidt het proces, zodat deze inspanningen ook daadwerkelijk het licht gaan zien. Ze is pragmatisch, heeft een groot doorzettingsvermogen en kan mensen verbinden. Bij DPG Media heeft ze laten zien hoe je online platforms ontwikkelt en optimaliseert. En bij Salmon Consulting kon zij traditionele bedrijven overtuigen van de kracht van digitaal. Zo wist ze het verschil te maken, zoals ze dat nu ook bij Creatinc. doet. Daniëlle is jurylid bij de Esprix Awards en zet haar kennis in om organisaties met een maatschappelijk doel te ondersteunen.

Astrid Hessels

Astrid is zeer bedreven in het incorporeren van nieuwe businessmodellen in heldere structuren. Ze is een daadkrachtige, zeer ervaren (programma) manager op het snijvlak van operational excellence, commercie en strategie. Met haar oog voor het “onuitgesprokene” is ze in staat om organisaties vloeiend en doelgericht door verandering te sturen en brengt ze puur ondernemerschap mee in haar denken en handelen. Dat past bij Creatinc. en juist in deze tijd zo enorm van belang. Astrid heeft een achtergrond als organisatie socioloog en ze heeft bij uiteenlopende bedrijven als VODW, KPN haar topsportmentaliteit bij het realiseren van veranderingen laten zien.

Anna Wessels

Vanuit haar mensgerichte achtergrond en opleiding is Anna geïnteresseerd in wat mensen drijft. Met veel natuurlijke flair en een praktische invulling is Anna als Coordinator Innovation Experiences binnen Creatinc. onder andere verantwoordelijk voor het organiseren en coördineren van Next Level Leadership Experiences, Kleur bekennen sessies en vult ze ondersteunende activiteiten in. Daarnaast is ze actief in het verder uitbouwen van het partnernetwerk en het laten doorgroeien van nieuwe initiatieven.

Gerbrand Meijer

Gerbrand is sinds lange tijd verbonden met Creatinc. Met een brede achtergrond op software ontwikkeling, architectuur, product ontwikkeling en data heeft hij aan de bron gestaan bij veel innovaties en platformen. Gerbrand is verantwoordelijk voor het ontwerpen en mede realiseren van de technologie achter de vernieuwingen bij NLZiet en Beyond Eyes. Twee platformen die staan en blijven groeien. Hij is niet alleen zeer kundig en communicatief sterk maar zijn eigen heldere visie, autonome manier van werken en betrokkenheid om daadwerkelijk succes te realiseren maakt hem uniek. 

Onze handtekening: we gidsen mensen en organisaties naar de wereld van morgen

  • Wij kennen en werken vanuit de spelregels van (over)morgen 

  • We ontwerpen nieuwe concepten vanuit klantbelang  

  • We werken met een unieke bewezen methode - Kleur Bekennen

  • Wij beloven je iets unieks te ontwikkelen dat past bij jouw DNA en daarmee duurzaam is

  • Wij gaan door tot we samen succesvol aan de eindstreep staan

  • Wij zijn geen consultants maar topteam dat het eerder met succes heeft gedaan