Vernieuwing

Achter succesvolle vernieuwingen bij organisaties ligt als basis het door ons ontwikkelde Kleur bekennen model.

Met de top van de organisatie gaan we terug naar de echte kern en unieke ingrediënten om een organisatiekompas voor de toekomst op te zetten. Het is een bewezen manier om toekomstscenario's te ontwikkelen naar nieuwe concepten, proposities en succesvolle vernieuwing. We maken transparant en inzichtelijk waar de kansen liggen en hoe je als organisatie kan gaan wenden om deze relevant in te vullen. Op alle terreinen, van business model tot aan de organisatorische inrichting, van voor wie je er bent tot met wie je het beste kan samenwerken.

Groei

Om te groeien hoef je niet altijd te vernieuwen.

Organisaties, producten en diensten zijn niet altijd ingericht op de wereld van nu, morgen en overmorgen. En missen daarmee kansen omdat de markt andere verwachtingen, wensen en uitdagingen heeft en andere kanalen gebruikt. Maar hoe doorbreek je een patroon waar je nu best nog even verder mee kunt? Onze ervaring leert dat je op afstand van je organisatie met je bestaande ingrediënten en de nieuwe spelregels aan de slag moet om met een frisse blik naar de toekomst te kijken. Door dit te doen ontwerp je opnieuw het domein, kan je verder groeien en versnellen en kom je uit je eigen ‘Catch 22’, de spagaat waar veel organisaties in zitten.    

 
 

Gidsen

Begeleiding naar de betrokken 3.0 wereld. Niet omdat het kan maar omdat het moet.

De markt verandert snel naar een 3.0 wereld. Dat vraagt om mens gedreven, betrokken directie leden en managers. Die oprecht kunnen luisteren met het lef om de organisatie en de mens centraal te stellen. Betrokken, zakelijk en met een scherpe visie gidsen wij jou in het zetten van de stappen in de wereld van nu, morgen en overmorgen.


Laat je verrassen door deze intuïtieve en creatieve manier van gidsen. Wij denken mee, dagen je uit, laten je zien wat nodig is en hoe je deze rol kunt invullen. 

Kleur bekennen

Laat zien waar je voor staat zodat keuzen helder worden.

Wij maken graag gebruik van het door ons ontwikkelde en bekende Kleur bekennen model. In de afgelopen tien jaar heeft dit model veel organisaties geholpen bij het teruggaan naar de kern om van daaruit door te groeien. Met eenvoud en heldere scenario’s. Er zijn vier unieke rollen waarbij iedere organisatie een keuze moet maken en een rol optimaal heeft in te vullen. Is de organisatie inspirerend, faciliterend, servicegericht of juist meer gidsend. Hoe kom je tot deze keuze, wat houdt dit in en hoe kan een organisatie deze rol zo sterk mogelijk invullen zonder de andere drie rollen te vergeten? Het is een samenspel tussen de wereld van nu, morgen en overmorgen. 

 
 

Creatinc.

© 2019 Creatinc. Alle rechten voorbehouden.