Wij zijn Creatinc. Voorlopers in vernieuwing
Beken kleur en versterk je vernieuwingskracht
Met onze Kleur Bekennen-programma’s komen we tot de kern met voorlopers in vernieuwing en met bedrijven en mensen die dat willen worden. Door scherpe keuzes te maken over wat wat je wèl wilt doen - en wat niet meer bij je past - brengen we jou naar je plek in de voorhoede. Stap voor stap stippelen we samen je pad uit. En wat levert dat op? Een helder duurzaam businessmodel, een scherpe unieke positionering, loepzuivere diensten en producten die relevant zijn voor mensen en passen binnen deze tijdsgeest. Ons team van specialisten helpt je vernieuwen. Net zo lang tot jij die unieke onderscheidende plek in de voorhoede hebt bereikt.
Kleur bekennen, daar draait het voor ons om
Doorgraven, vragen stellen, dieper gaan. Want als je alle conventies, systemen en patronen afpelt, kom je terecht bij je bestaansrecht. De reden waarom je bedrijf bestaat, waarvoor je ’s ochtends opstaat. En die álles dat je doet kleur geeft. Door kleur te bekennen, ontsluit je je grootste waarde. Want als je doet wat je ten diepste drijft, ben je op je best. Dan weet je wat je te betekenen hebt. Ontstaat er energie en trots. En kun je vooruit kijken.
Rachelle van der Linden
Creatinc. is bedacht en opgezet door Rachelle. Na een carrière waarin het creëren van vernieuwingen centraal stond bij o.a. Rabobank, VODW en Essent heeft zij ruim vijftien jaar geleden Creatinc. opgezet. Het doorbreken van conventies en persoonlijke verwonderingen zijn haar drijfveren om te vernieuwen. Rachelle heeft meerdere nevenfuncties (o.a. RVC Jaarbeurs Utrecht en RVC Albron) en is veelgevraagd spreker op congressen en seminars. In 2018 en 2019 stond ze in de top tien van meest invloedrijke zakenvrouwen van Nederland.
Michel van Westen
Michel is bij Creatinc. toegetreden met een aansprekende achtergrond in de financiële sector en de Fintech-industrie bij onder andere Buckaroo en Enigma Consulting. Het plezier in het concreet laten groeien van ondernemingen door vernieuwing vanaf de kern door te voeren en hier slim naar te kijken en te handelen is wat hem bij Creatinc. heeft gebracht. Michel is strategisch en commercieel sterk ontwikkeld, hij heeft een goede organisatiesensitiviteit en fungeert op een natuurlijke wijze als coach. Hij heeft meerdere nevenfuncties (o.a. bestuurslid bij een museum) en is geregeld dagvoorzitter.
Anna Wessels
Vanuit haar mensgerichte achtergrond en opleiding is Anna geïnteresseerd in wat mensen drijft. Met veel natuurlijke flair en een praktische invulling is Anna als Coordinator Innovation Experiences binnen Creatinc. onder andere verantwoordelijk voor het organiseren en coördineren van Next Level Leadership Experiences, Kleur bekennen sessies en vult ze ondersteunende activiteiten in. Daarnaast is ze actief in het verder uitbouwen van het partnernetwerk en het laten doorgroeien van nieuwe initiatieven.
Willemijn Botermans
Willemijn zet mensen in hun kracht door hen op persoonlijk niveau te gidsen. Ze is een van de oprichters van Buitenplaats de Hoorneboeg én is één van de eersten in Nederland geweest die succesvol de combinatie heeft gemaakt tussen boksen en coaching. Haar aanpak is direct en treffend op de inhoud met veel empathie en respect voor anderen. Met een bijzondere achtergrond in rechten en professioneel communiceren heeft ze zich in de afgelopen jaren ontwikkeld en bewezen als iemand die voor zowel de mens als organisaties het verschil kan maken. Sterk op de empathie en met veel intuïtie heeft ze het vermogen om de diepere laag naar boven te halen.
Gerbrand Meijer
Gerbrand is sinds lange tijd verbonden met Creatinc. Met een brede achtergrond op software ontwikkeling, architectuur, product ontwikkeling en data heeft hij aan de bron gestaan bij veel innovaties en platformen. Gerbrand is verantwoordelijk voor het ontwerpen en mede realiseren van de technologie achter de vernieuwingen bij NLZiet en Beyond Eyes. Twee platformen die staan en blijven groeien. Hij is niet alleen zeer kundig en communicatief sterk maar zijn eigen heldere visie, autonome manier van werken en betrokkenheid om daadwerkelijk succes te realiseren maakt hem uniek.
Henri Rinck
Met een trackrecord in finance binnen onder andere de tech- en energiemarkt, is de rode draad in Henri’s cv het opzoeken van uitdaging en variatie. Dit is wat hij interessant vindt. Henri is een echte ondernemer en meedenker met analytisch vermogen en expertise in het ontwikkelen van nieuwe creatieve verdienmodellen. Door de randen van de mogelijkheden op te zoeken en hier ook voor te gaan staan geeft hij net altijd die extra scherpte die het verschil maakt. Hij ziet Kleur bekennen als de bewuste keuze die je maakt in welke rol je speelt voor je klanten om zo heldere stappen te zetten naar je businessmodel richting de toekomst.
Daniëlle Robben
Het transformeren van bedrijven en instellingen naar de digitale wereld geeft Daniëlle energie. Ze ontwikkelt (digitale) strategieën, stelt heldere proposities op en begeleidt het proces, zodat deze inspanningen ook daadwerkelijk het licht gaan zien. Ze is pragmatisch, heeft een groot doorzettingsvermogen en kan mensen verbinden. Bij DPG Media heeft ze laten zien hoe je online platforms ontwikkelt en optimaliseert. En bij Salmon Consulting kon zij traditionele bedrijven overtuigen van de kracht van digitaal. Zo wist ze het verschil te maken, zoals ze dat nu ook bij Creatinc. doet. Daniëlle is jurylid bij de Esprix Awards en zet haar kennis in om organisaties met een maatschappelijk doel te ondersteunen.
Astrid Hessels
Astrid is zeer bedreven in het incorporeren van nieuwe businessmodellen in heldere structuren. Ze is een daadkrachtige, zeer ervaren (programma) manager op het snijvlak van operational excellence, commercie en strategie. Met haar oog voor het “onuitgesprokene” is ze in staat om organisaties vloeiend en doelgericht door verandering te sturen en brengt ze puur ondernemerschap mee in haar denken en handelen. Dat past bij Creatinc. en juist in deze tijd zo enorm van belang. Astrid heeft een achtergrond als organisatie socioloog en ze heeft bij uiteenlopende bedrijven als VODW, KPN haar topsportmentaliteit bij het realiseren van veranderingen laten zien.
We creëerden met Knab een vernieuwend businessmodel, lanceerden NLZIET als antwoord op Netflix, begeleidden de transitie van DeliXL naar Bidfood, zetten met Beyond Eyes een nieuw familiebedrijf op voor Heijmans, hebben met Zizo een nieuw businessmodel voor CSU ontwikkeld en doen nog veel meer...
Klaar om kleur te bekennen?
We vertellen je graag meer over onze werkwijze, ons ervaren team en de kansen van Kleur Bekennen.
Bel Anna op +31 648069666 of mail naar anna@creatinc.nl